liigsöömine 03.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
kas on olemas mingeid preparaate mis vähendaksid söögiisu.kui on siis millised ja kust neid üld juhul osta saab.olen apteekidestr küsinud ,kuid seal pakutakse preparaate mis liigsed rasvad kiiremini kehast väljutavad,kuid mul oleks vaja midagi just söögiisu vähendamiseks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ennem kui pöörduda tablettide poole, tuleks üle vaadata oma igapäevane menüü ja paika panna õige toitumisrütm. Tihtipeale on isusööstud seotud just valede söömisharjumustega ja sellisel juhul ei pruugi tabletid sugugi aidata.
Käsimüügis saadaolevatest toidulisanditest võib proovida spirulinat või siis glucomannanit koos kroomiga. Samuti võivad pisut aidata Herbalife´i tooted. Olemas on ka mõned retseptiravimid, kuid need on mõeldud eelkõige tugevas ülekaalus patsientidele, kes peavad ka dieeti. Kui soovite enam nõu, olete alati oodatud konsultatsioonile (tel:533 18 008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev