Klambrid 15.09.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere käisin maovähendusoperatsioonil ja mulle panti klambrid kui kaua need peaksid mul olema haava pikkus on umbes 3cm?
Arst vastas:
Madis Veskimägi
dr Madis Veskimägi
Perearst
Tõstamaa Tervisekeskus
Tere !
Seda ütleb kirurg. Tavaliselt 2 nädalat, siis pereõde eemaldab.
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi