Toidulisandi tarbimine imetamise ajal 23.07.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Kas imetav ema võib tarbida Flexit drink Nutrend (liigeste liikuvuse hõlbustamise) toidulisandit?
Beebid saamas 8-kuuseks ja saavad lisaks rinnapiimale ka lisatoitu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään siin vastuse võlgu. Soovitan uurida toote kohta proviisorilt või tootjalt.
Parimatega,
dr. Ehala