väsimus ja kaalu tõus 31.05.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere!olen 26.a.neiu ja viimasel ajal hädas pideva väsimusega,kõhugaasidega,seedehäiretega,tujutusega ja seda kõikke kroonib veel pidev aeglane kaalu tõus.söön normaalselt ja tervislikult.dieeti ei pea aga magusast ja rasvasest olen ammu loobunud.istudes ja õppides pean end ikka väga sundima püsti tõusta ja liigutama.rammestus ja surin jäsemetes.ka paistes tundub keha olevat.vahepeal ma isegi põõdsin dieeti pidada aga kuna see ei mõjunud kohe üldse söön taas mitmekülgselt-palju puu ja juurvilju,ei prae toitu jne.tahaks ka koos kevadega ellu ärgata.andke nõu!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal soovitaksin pöörduda tervisekontrolliks perearsti poole, kes saab vastavalt kaebustele teha teie seisundi hindamiseks vajalikke analüüse- uuringuid.
Heade soovidega, dr.Ehala