seedimisest 06.06.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Selline küsimus: söön täiesti normaalselt aga sageli on kõht kinni või lahti, ja seoses sellega valus teha tagumist äda ja ka veritseb, kas peaksin minema arsti juurde või piisab kui söön midagi teistmoodi, mis seda põhjustab?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja põhjal võin vaid oletada, et tegu on veenilaienditega, mis võivad anda ka veritsust. Kui on soovi, võite tulla konsultatsioonile ja saame teie menüü koos üle vaadata (tel: 533 18 008). Kui veritsus püsib on mõistlik pöörduda siiski ka vastavale konsultatsioonile.
Heade soovidega, dr.Ehala