Veresuhkur 23.08.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen viimased kuu aega proovida pöörduda tervislikuma toitumise suunas. Seega - kas saaksite palun anda mõned juhised ja näpunäited, millistele toidugruppidele keskenduda, mida vältida, millistes kogustes süüa, et hoida veresuhkur normis. Mul on noorest elueast alates olnud kõrge veresuhkur ja eelsoodumus peres veresuhkurtõvele. Suurim hirm, et üks hetk võib kõrge veresuhkur viia veresuhkurtõveni. Lisaks küsimus ka puuviljade kohta - mida soovitaksite vältida, mida eelistada, mis kogustes süüa?
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Loodan, et saite sellele küsimusele eelneva kirjaga vastuse.
Parimatega, dr. Ehala