Kaal 15.08.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere ma olen 12aastane tüdruk minu pikkus on 160cm pikk ja kaalun 45kg kas see on ülekaal.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud pikkuse ja vanuse juures on 45 kilo normkaal, isegi pigem väike kaal. Ülekaalust ei saa kuidagi rääkida.
Parimatega, dr. Ehala