Ülekaal 29.05.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Suureks mureks on saanud mulle minu ülekaal.Olen 160 sm pikk ja kaalun 109 kg.
Töötan ja elan 5 aastat välismaal.Pere on Eestis.Menopaus algas 53 aastaselt.Siin välismaal olles lisandus mulle selle 5 aastaga viimased 20 kg.Tunnen ennast paraku vahest raugana.Ei suuda liikuda,tööd teha, ega ka õppida.Usun,et kõige selle põhjuseks on minu liigne kehakaal.Olen proovinud alla võtta. Suure vaevaga saan ca kuni 10 kg " Suure näljutamisega "_tulemuseks sain sapikivi.Siin 3 aastat tagasi määras arst mulle südame kloppimise vastu Metoprololi 50 mg X2 päevas,kuna pulss oli tihti üle 100 ja vererõhk hooti tõusis kõrgele.Kui nii edasi läheb olen varsti läbi lõhki haige.Palun abi,mida edasi teha?Arvan ,et välismaalt ma abi ei leia,kuna elan väikelinnas.Suvel, juuli teisel poole, olen kolm nädalat Eestis kodus perega.Saaks tulla konsultatsioonile,kui teie juurde järjekorrad pikad pole.Muidugi Skype on mul ka olemas.
Teid ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mina juulis puhkan, aga 1. augustist olen tööl. Palun kirjutage mulle aadressil:
Kristel.Ehala-Aleksejev@kliinikum.ee
Nii saame omavahel ajad kokku leppida ja ma saan anda suunised, mida nõustamiseks vaja.
Olgu see siis vastuvõtul või Skype'is.
Parimatega, dr. Ehala