ülekaal 03.05.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Ma olen meeletult ülekaaluline ehk siis 164 pikk ja kaalun 157 kg.
Ma olen proovinud erinevaid viise kaalu alla saada kuid miski ei 6nnestu. Sportida ma muidugi ei j6ua aga käin jalutamas.Palun aidake mida ma pean tegema et kaalu alla saada .mul on veel 2 tüüp diapeet ja südamepuudulikkus.Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie kehamassi-indeksi alusel on tegu tõepoolest raske rasvumisega. Kindlate soovituste andmiseks oleks vajalik teie toitumis- ja liikumismustri täpsem tundmine ning analüüsimine. Selleks peaksin nägema teie toitumispäevikut, mis kataks minimaalselt 5-6 päeva. Väga võimalik, et teie puhul oleks parim lahendus kaalu langetamiseks maovähendus-operatsioon, kuid sellise otsuse tegemiseks oleks vajalik konsultatsioon, et veenduda, mida saaks siiski tavameetoditega kaalu langetamiseks ära teha. Soovitaksin tulla teil nõustamisele, mis on Tallinnas asukohaga Gonsiori 3. Võimalik on ka esmane nõustamine Skype´i teel kuiolete Soomes ja vastuvõtule tulla ei saa. Info ja registreerumine on meilil toitumine@kliinikum.ee
Maovähenduslõikuste kohta saate lugeda kergemaks.ee leheküljelt.
Parimatega, dr. Ehala