Maovähendus operatsioonile 23.04.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere mul on küsimus nimelt olek 26 aastane ja kaalus 116 kilo ja pikkus on 165 cm sooviksin väga maovähendus operatsiooni aga perearst ei nõustu mulle andma saatekirja ütleb ,et pean ise suutma kaalustalla võtta.Kas kuidagi muud moodi ei ole võimalik saada kirurgi vastuvõtule näiteks keegi teine arst annab mulle saatekirja.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selle operatsiooni vajaduse üle saavad otsustada teid ravivad arstid. Operatsioonil on omad kindlad kriteeriumid ning sellest lähtuvalt antakse ka suunamine. Kui näidustused on olemas, saavad saatekirja anda peale perearsti ka teised teiega tegelevad arstid, kuid lihtsalt niisama ei hakka keegi teid kirurgile suunama. KMI alusel kuulute gruppi, kus kirurgiline nõustamine oleks mõeldav. Operatsiooni kohta saate lugeda leheküljelt kergemaks.ee
Parimatega, dr. Ehala