MAO LÕIKUS 12.04.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere peale sünnitus olen väga paksuks läinud,pikk 164,kaal 106.on perearstil saatekiri,kui kiiresti saaksin oppi aja,ja kuidas ja kuhu pean pöörduma,
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui peate silmas maovähendus lõikust, siis opereerimise võimaluse ja aja üle otsustab kirurg. Informatsiooni meil tehtavate lõikuste, keskuste ja opereerivate kirurgide kohta leiate leheküljelt kergemaks.ee.
Parimatega, dr. Ehala