Dieet 21.03.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 28 aastane ja kasv on mul 163,kaal on 89kg söön vähel liigun väga palju aga tundub nagu kilod ültse ei vähene
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tegeliku toiduga saadava energia ja kulutatud energia hindamiseks peaksite vähemalt nädala jooksul pidama päevikut ja seda analüüsima. Soovi korral võite tulla vastuvõtule või pöörduda mõne muu toitumisala inimese nõustamisele. Ise saate oma toitumist-liikumist analüüsida toitumine.ee ja nutridata.ee lehekülgedel.
Parimatega, dr. Ehala