Ülekaal 19.03.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 28aastane,2lapse ema pikkus on mul 162 kaal on 88,9 liigun kogu aeg söön vähe aga kaal ei lange kuidagi ei tea mis teha.aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tundub, et saatsite oma kirja kaks korda ja loodan, et saite eelnevas kirjas vastuse oma küsimusele, kuidas edasi talitada.
Parimatega, dr. Ehala