Kehakaal 07.02.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 173cm pikk ja kaal on 83kg toitun tervislikult.Igapäevaselt liigun väga palju jala.Kas see kaal on normaalne .
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud kaalu juures olete ülekaalus, Soovitan teil oma toitumise-liikumise kaardistada, sest märkus, et toitun tervislikult ja liigun palju, ei anna tegeliku toitumismustri ja energiatarbimise-kulutamise kohta mingit infot. Pidage toitumis- ja liikumispäevikut ning analüüsige seda. Abiks saate kasutada nutridata.ee ja toitumine.ee lehtedel olevat infot ja programme. Kui jääte iseseisvalt hätta, võite tulla vastuvõtule (info: toitumine@kliinikum.ee)
Parimatega, dr. Ehala