Maovähensusoperatsioon 17.07.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Mul selline küsimus et kuidas saab kiurgiga või siis arstiga kontakti et saaks konsultatsioonile. Nimelt sooviksin täpselt saada infot ja ka ilmselt sooviksin operatsiooni aga ma ei tea kas pean perearstilt saama saatelehe või saan ise aja kinni panna.?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kogu vajaliku info ja antud lõikusega tegelevate arstide kontaktid leiate järgnevalt kodulehelt: http://www.kergemaks.ee/public/
Parimatega,
dr.Ehala