Ülekaaluline 10.07.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Minu kaal on 135kg ja pikkus on 175 muidu oli minu kaal 142kg olen selle ajaga kõigest 7kg alla saanud ja nüüd kaal seisab
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie praeguse kaalu juures on tegu raskekujulise ehk morbiidse rasvumisega, mille puhul tavalised toidukoguste piirangud ei pruugi efekti anda. Vajaksite kindlasti nõustamist ja oma toitumise ning liikumise kui ka tervisenäitajate hetkeseisu analüüsi, et siis paika panna edasised sammud. Vajadusel võib mõelda ka maovähenduslõikuse rakendamist kaalulangetamise eesmärgil kui tõepoolest tavapäraste meetoditega kehakaalu korrigeerida ei õnnestu. Soovi korral võite tull nõustamisele.Info: toitumine@kliinikum.ee.