Toitumiskava ja konsultatsioon 28.05.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tahan saama konsultatsiooni .. v6ibolla kaalust langetada ma ei saa, et hormonaalne seis organismis on muutunud .. kuna ma nii palj aega ei saa alla v6tta. Tahaks hea arsti konsultatsiooni ja aega panna kokkusaamisele. V6ibolla Teie saate mind aidata minu murel.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui soovite tulla konsulatatsioonile saate panna aja saates meili aadressil toitumine@kliinikum.ee ja teiega võetakse ühendust. Vastuvõtud on Tallinnas, kuid on võimalus teha ka skype konsultatsioone.
Parimatega, dr.Ehala