kaalu langus ja kõikumine 03.11.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere Kuu ajaga olen mahavõtnud 7 kilo.Hommikune kaal erineb õhtusest 1,3 kg.Teen iga nädal sporti (jooksen-kang),seda juba aastaid.Erilisi kaebusi ei ole
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saan aru, et probleem oli veresuhkru tõusnud väärtuses. Paistab et olete oma eluviisi muutusega saanud kaalu alla ja teie elu on muutunud füüsiliselt aktiivsemaks. Kindlasti mõjutab selline positiivne muutus ka teie veresuhkru taset positiivselt. Nüüd on aeg uuesti perearsti juures veresuhkru taset kontrollida.
Parimatega, dr.Ehala