Kõhuvalu 01.10.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Iga hommik kui üles ärkan, siis on kõht tühi ja ma söön midagi.Pärast söömise lõpetamist on kõhus terav valu ja mõnikord süda paha, mis kestab umbes 30min.Samamoodi ka õhtul ja lõunal.Panen igaks juhuks juurde, et olen 11aastat vana 158cm pikk ja kaalun 37 kg!:)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui sellised valuhood on pidevad ja kestvad, tuleb pöörduda perearstile, et teha täpsustavad uuringud. Söetabletid siin kindlasti ei aita. Kuna kaal on samuti küllalt väike tuleks hinnata ka teie söömist. Siingi saab perearst anda oma esimesed soovitused.
Heade soovidega, dr.Ehala