maovähendus op 15.08.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 24 a , pikkus 173 cm ja kaal 95 kg. Olen võidelnud kehakaaluga juba teismeliseeasy saati. Proovinud dieete , toitumisi ja trenne - tulutult. 2007 a eemaldati ka sapipõis tänu millele on nüüd osade toitainete söömine piiratudb kuna nö magu hakkab valutama. KMI on 32. Kas haigekassa maksab/maksaks sellisel juhul maovähendusopi ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikuseks on väga kindlad näidustused, mille kohta saate lugeda leheküljelt kergemaks.ee KMI 32 juures pole maovähendus näidustatud ühelgi juhul.
Parimatega,
dr.Ehala