Tervislik toitumine 11.04.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mis Teie arvate dr. Simensoni Dieedist, mida nüüd soovitatakse? Tahan kaalust alla võtta, kust alustada.Olen mitmeid kordi kaalust alla saanud, kuid unusta enda ja kohe kaal juures.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna tegu on väga madala energiasisaldusega dieediga, siis ei soovita ma seda kindlasti ilma meditsiinilise järelevalveta pidada. Sellistel dieetidel on mitmeid riske ning esimene neist on oht organismile oluliste toitainete puuduse tekkeks. Teiseks tekib minul alati selliste dieetidega küsimus, et mis saab pärast režiimi lõppemist? Kaalulanguse võib ju saavutada, aga oluline on siinkohal õppida tegema toiduvalikuid targalt, et hiljem enam kaalust juurde ei võetaks ja samas oma söögist kõik vajamineva kätte saadakse. Kui ise hätta jääte, püüdke leida võimalus küsida nõu toitumise osas.
Parimatega,
dr.Ehala