Turses jalad. 23.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Küsimus turses jalgade kohta. Mul on olnud jalad juba kuskil 5-6 aatat nagu paistes. Kunagi komisarjaadis öeldi, et mu jalad on oma vanuse kohta väga turses... Kuhu ma selle murega pöörduma pean?
Milles võib asi olla, et kintsud ja sääremari nii suur ja nagu paistes oleks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustage perearstist. Põhjusi võib olla mitmeid, näiteks nagu veeniprobleemid. Vajadusel saab perearst saata teid edasi erialaspetsialistile kui on leidnud probleemi algpõhjuse.
Heade soovidega,
dr.Ehala