Terav valu parema neeru piirkonnas 20.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Terav valu seljas, parema neeru piirkonnas, isegi hingata oli raske.
Nüüd, 20 märtsil on valus siis, kui ennast pööran või kummardan või köhin või komistan.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt on see kiri tulnud valel aadressil, sest vastan üldjuhul toitumisteemadel, aga saan aru, et hetkel on teie põhiprobleemiks püsiv valu. Kui valu ei allu määratud ravimile, siis tasub nõu pidada oma perearstiga teemal, kas ja millised on võimalused teie seisundi parandamiseks. valu kindlasti taluma ei peaks. Kahjuks kirja teel, tausta täpsemalt teadmata, ravimeid määrata ei saa.
Parimatega,
dr.Ehala