Dieet 08.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mida põhjustavad mahlas immutatud vatipallid? Milliseid seedeprbleeme jne?
Vastust ootama jäädes L.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vabandan, aga selle küsimuse sisu jääb arusaamatuks, sest loodan väga, et te ei plaani kirjas manustatud vatipalle süüa.
Parimatega, dr. Ehala