D-vitamiini puudus 04.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas D-vitamiini puudus mõjutab lapse saamist ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvan, et see ei saa olla küll peamine põhjus, mis mõjutab rasestumist. Pigem tuleks vaadata toitumist ja elustiili laiemalt ( sh. D vitamiini allikaid), loomulikult võimalike günekoloogiliste põhjuste kõrval.
Heade soovidega, dr.Ehala