kiire kaalulangus 21.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Mul on selline mure, mul avastati väiksed maolimaskesta haavandid ja tänu sellele ei saanud korralikult süüa. Tänu sellele on mul ka kiiresti kaal langenud kahe kuuga kusagil 10 kilo,ma olen mures, et kas see on normaalne , et kaal kiiresti langes, või võib olla ka põhjus millegis muus,olen täitsa mures.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
On täiesti võimalik, et kaalulangus seostub teie terviseprobleemiga, kuid kui kaal normaalse söömise foonil ei taastu või kaalulangus jätkub tuleb kindlasti pöörduda uuringuteks oma raviarsti poole. Võimalik, et vajate nõu selles osas, mida maoprobleemide tõttu süüa tohite ja milline peaks välja nägema teie toitumisrežiim.
Heade soovidega, dr.Ehala