Aegunud toit 29.12.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas aegunud toit (kõlblik kuni möödas) sobib veel tarbimiseks?
Nimelt minu ema, kes on 65 a ostab igakord poest soodustustega toiduaineid, mille kõlblikkuse aeg on juba mitu päeva kuni ka nädal möödas. Kas pideva sellise toidu tarbimine võib tekitada kahju või seedeprobleeme?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toidu riknemise oht tõuseb kindlasti kui tootele märgitud realiseerimistähtaeg on ületatud, nii et seega tõuseb ka oht saada ühel või teisel moel mõni seedehäire ning kindlasti langeb ajas ka sellise toidu toiteväärtus.
Heade soovidega,
dr.Ehala