Kaalunõustamine 27.11.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen hädas poja ülekaaluga. Tallinnas on olemas Kaalukabinet, kust saab abi. Aga oskate te öelda, kust saab abi Lõuna-Eestis?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jään selles osas vastuse võlgu, aga usun, et kõige parem ongi küsida otse kaalukabineti inimeste käest.
Heade soovidega, dr.Ehala