Liigne porgandite söömine? 17.11.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin küsida, et kui olen juba ca 2 kuud iga õhtu söönud 1-3 suurt kergelt vees keedetud porgandit (usun, et kuskil 0,5kg piiresse võiks jääda), kas see võib mõjuda kuidagi kahjulikult lõpuks? Lihtsalt nii väga maitseb...
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sööge terviseks kui kõik muu on toitumise osas paigas. Pean silmas muid toiduainete gruppe(teraviljad, piimatooted, jm).
Parimatega, dr.Ehala