Krõpsud 23.10.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, huvitab, et kui kahjulikud on tortilla krõpsud võrreldes teiste krõpsudega ja infot tortilla kohta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Leian, et mistahes krõpsud ei peaks meie igapäevamenüüsse kuuluma. Nad kõik on vähem või rohkem kalori-, rasva- ja soolarikkad, soodustades ahelsöömist. Seega ei ole mul antud tüüpi toiduainetega eelistusi. Kui muu toiduvalik on paigas ja mitmekülgne ei juhtu sellest midagi süües mainitud tooteid aeg-ajalt väikestes kogustes.
Heade soovidega,
dr.Ehala