Kuidas pidada toidupäevikut? 23.10.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas pidada toidupäevikut?
Mida sinna kirja panna?
Milline see päevik välja peab nägema?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toidupäevikus peaks olema kirjas kõik päeva jooksul söödu. Kõik, mis pole vesi on keha jaoks toit . Mida täpsemalt kõik söödu kirja saab, seda parem. Loomulikult pole kõiki koguseid võimalik täpselt hinnata, kuid ligikaudselt kindlasti. Pidades toidupäevikut, õpite paremini hindama toidu koguseid ja seda, mida te teatud toiduainetest saate ja mis jääb puudu. Hea on alustuseks pidada toidupäevikut prooviks mõnes internetikeskkonnas: nutridata.ee, kaaluabi.ee, vm
Heade soovidega, dr.Ehala