Maovähendusoperatsioonile minek - kuidas võetakse ühendust? 15.09.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen maist saadik maovähendusoperatsiooni järjekorras, on ka juba saatekiri. Kuidas minuga ühendust võetakse, kui saan opi aja, kas helistatakse mulle või perearstile? Ja kaua pean umbes ootama, et lõikusele saada? Olen 119kg 172 pikk ja olen järjekorras mai algusest saadik. Kuna ülekaal tekitab juba probleeme, siis on ootus suuremaks läinud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nendele küsimustele kahjuks mina vastata ei saa. Järjekorra pikkus on erinevates keskustes erinev, kuid ühendust võetakse vast ikka teie endaga. Täpsema info saamiseks peaksite küsimuse esitama aga keskusesse, kuhu lõikusele plaanite minna.
parimatega, dr.Ehala