Ülekaaluline 10.06.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere mul on selline mure, et kaalun liiga palju 22 aastaselt. Kuskil 90 kg, täpselt ei oska öelda. Kuidas ma saaksin alla? Kas peaksin mingi arsti poole pöörduma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ise saate toitumisteemaga end paremini kurssi viia toitumine.ee, nutridata.ee, kaaluabi ja näiteks trimm.ee lehekülgede abil. Soovitav oleks nõu pidada ka toitumisala nõustajaga. Kui olete Tallinna inimene võite soovi korral tulla minu vastuvõtule(registreerimine ja info toitumine@kliinikum.ee aadressil). Kuna kirjas puudub igasugune täpsustav info teie kohta (pikkus, füüsiline koormus, jmt) ei saa konkreetseid soovitusi hetkel anda.
Heade soovidega, dr.Ehala