Uneapnoe ja kehakaal 28.05.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Sooviksin teada, kas uneapnoe võib mõjutada kehakaalu? Ja mida ette võta?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Uneapnoe ja kehakaalu vahel on seosed olemas. Kui selles osas on probleeme, siis tuleks teha uneuuringud. Rääkides probleemist perearstiga, saab anda vajadusel saatekirja vastavasse keskusesse, sõltuvalt teie elukohast.
Parimatega, dr.Ehala