Kuidas arvutada oma kehamassiindeksit? 22.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kuidas arvutada kehamassiindeksit? Ja kui palju maksab maovähendamisoperatsioon, ja kui on haigekassa, siis palju maksab haigekassa kinni?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikuse kohta saate lugeda leheküljelt kergemaks.ee Kas operatsioon on mõeldav ja millistel tingimustel viimane kõne alla tuleks, seda otsustatakse siiski peale läbivaatust arsti vastuvõtul.
Kehamassi indeksi saab kui oma kehakaal jagada pikkuse ruuduga ehk näiteks kui keegi on 170 cm pikk ja kaalub 65 kilo, siis 65/ 1.7x1.7=22,4
Parimatega,
dr.Ehala