Probleemid söömisega 18.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Selline mure, et peale iga söögikorda, olgu see 2 võileiba või korralik praad on kõhus raskustunne ja kõht on veidral moel punnis. Kõht on pidevalt lahti, vahel kerged valud alakõhus (soolikate piirkonnas).
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Siin on ainuke mõistlik soovitus minna arsti vastuvõtule.
Parimatega, dr.Ehala