Maovähendus 25.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Minul selline küsimus, olen ülekaaluline sünnist saati, olen 175 cm pikk ja kaal oli 143 kilo. Nüüd olen langetanud kaalu hetkel 120 kiloni, aga kui ma käest lasen, on kaal kohe tagasi, mul on magu välja veninud, sooviks maovähendusoperatsooni, kas on selline asi minuga võimalik?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Operatsiooni vajaduse ja võimalikkuse üle otsustavad antud lõikust tegevad kirurgid. Taolisi lõikusi teostatakse nii Tallinnas, tartus kui minu teada ka Pärnus. Pöörduge vastavalt elukohale kõige lähemalolevasse haiglasse konsultatsioonile. Infot saate internetilehelt kergemaks.ee
Parimatega,
dr.Ehala