Mida teha, kui kaal ei lange? 18.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Teen väga palju sporti , söön päevas piisaval, joon palju vett, söön magusat vähe, aga kaal ei lange. Mida teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirjas puudub info teie kaalu ja pikkuse kohta. Ilma viimaste näitudeta on väga raske otsustada, kas ja kui palju oleks üldse kaalu vaja langetada. Kuna samas vanuses tüdrukud on analoogilise probleemiga viimasel ajal sageli sellel leheküljel mulle küsimusi esitanud, siis tasub neile kirjadele antud vastused välja otsida ja läbi lugeda.
Parimatega, dr.Ehala