Alakaal 03.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma olen 9aastane ja kaalun 24kg ja 137cm pikk kas ma olen alakaaluline?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellise kasvu juures peaks kaalu tõepoolest rohkem olema ning tegu on alakaaluga. Kindlasti peab vaatama üle , et päevas kõik toidukorrad korralikult täidetud saaks.
Heade soovidega, dr.Ehala