Ülekaalulisus 01.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 176 cm pikk ja kaalun 58 kilo. Mu kõhul on palju volte ning pean ennast ülekaaluliseks. Kas 65 cm pihaümbermõõduga 15- aastane liialt ülekaaluline ei ole?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete normkaalus ning mingist ülekaalust ja rasvumisest siinkohal juttu ei sa olla. Tervise mõttes ei tohiks kaal sugugi väiksemaks minna. Kui tahate kehale vormi anda, siis leidke sobivad treeningud, et vormida lihaskonda, kaalu kaotamata. Veel kord, teie kaalunumber ja vöö-ümbermõõt on väga head.
Parimatega, dr.Ehala