Laps ei taha sooja toitu 21.11.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Minu 2aastane poiss ei söö üldse sooja toitu ja kui hakkan andma, siis nutab ja jookseb minema. Ei tea, mida teha.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellises situatsioonis ei oska minagi teile väga head nõu anda. Kõige targem on vast anda lapsele pisut aega, teda mitte jõuga sundides. Suure tõenäosusega läheb antud periood iseenesest üle. Kui ei, siis saab juba edasi arutada.
Parimatega,
dr.Ehala