Lindaxa 03.11.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas Eestis müüakse sellist ravimit nagu Lindaxa 15?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Eestis sibutramiini (Lindaxa) ei müüda.
Parimatega, dr.Ehala