Soovitage arsti 24.10.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist, pöördusin teie poole oma esimese murega ( http://www.kliinik.ee/noustamine/toitumine-ja-ulekaalulisus/id-42/?question=65307#list ). Ehk oskaksite te mulle mõnda head spetsialisti soovitada Tartus, kellega ühendust võtta ja aeg kokku leppida? Ette tänades, K.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Eestis tänase seisuga ametlikult toitumisnõustajaid pole. Tartus tegutseb erakool Via Naturale, kus koolitatakse toitumise alal ning kuhu saab minna ka nõustamisele, kuid kedagi nimeliselt ma teile soovitada ei oska.
Heade soovidega, dr.Ehala.