Endiselt kaalu kohta (täpsustav küsimus) 22.10.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas ma saaksin Teie emaili aadresi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saatsin teile meie registreerimiskeskuse aadressi, mille kaudu on võimalus panna endale aeg visiidiiks või esitada mõnd küsimust (toitumine@kliinikum.ee või meestekliinik@kliinikum.ee). Ennetavalt ütlen, et kirja teel ma kedagi kunagi ei nõusta, kui mõtlesite järsku seda varianti. Kirja teel saab anda ikka vaid väga üldisi suuniseid.
Oma isiklikku meiliaadressi ma antud portaalis kindlasti ei jaga kuna need kirjad siin on kättesaadavad kõigile.
Heade soovidega, dr.Ehala