Kaalulangetamisest 24.09.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
vastasite juba, aga mul on veel küsimus: olen otsustanud, et kaalu vähendada, teha mao vähendamisoperatsion. Mida sellest arvate?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See on üks võimalus, kuid kas operatsioon on võimalik ja millist meetodit valida, selle üle otsustab kirurg. Juhul kui otsustate operatsiooni kasuks ja see saab teoks, siis eduka lõpptulemuse saavutamiseks tuleb muuta oma toiduvalikuid ja toitumisharjumusi laiemalt, sest operatsioon üksi teiega imet ei tee.
Soovi korral saate lugeda lisa kergemaks.ee netilehelt.
Parimatega, dr.Ehala