Tervise parandamine, kaalu alandamine 13.09.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
kaalun 0,117 tonni
pikkuse 182 sm juures,
ca 5 aasta pikkune B-diabeedi kogemus
vererõhk umbes 110/80
vasakus jala veresoonkonnamured.
Kõige selle juures tahan
alandada kaalu lootuses seista vastu pealetungivale diabeedile;
tõsta toonust, et mitte oblomov'studa
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saaremaal te ilmselt toitumisnõustajat ei keia. Kutsun teid Tallinnasse TÜK Meestekliinikusse. Hea oleks kui eelnevalt paneksite nädala jooksul oma toitumise kirja, siis saame kohe ka mingid otsused teha. Samuti oleks kena kui võtaksite kaasa analüüsid, mille on teile teinud perearst.
Registreeruda saate minu vatuvõtule aadressil meestekliinik @kliinikum.ee või toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala