Kehakaal - kas liiga suur? 15.08.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, sain selle suve augustil 13 ja nüüd siis kaalusin ja avastasin, et kaalun 62,0kg. Ise olen 1,65 m pikk, kas 62kg on palju?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
62 kilo ei ole palju antus kasvu juures. Kui aga on soov oma kaalu pisut jälgida, tasub enam pöörata tähelepanu sellele, milline on söögilaud ja kas ikka igal päeval saab piisavalt liigutud. Plussiks on seegi, et üldjuhul selles vanuses lisandub kasvu ning kui hoida kaalunumber samas suurusjärgus on tulemuseks väiksem kehamassi indeks. Põhiline on siiski tasakaalus, mitmekülgne toit ja piisav liikumine. Kui selles osas on asjad paigas, siis muretsemiseks siin ma hetkel põhjust ei näe.
Parimatega, dr. Ehala