Ülekaalulisus 06.08.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 35aastane mees ja usun, et ise enda kaaluprobleemiga enam hakkama ei saa. Olen 184 cm pikk ja kaalun 134 kg, tahaks mõtelda muidugi, et saan sellega ise hakkama, et ei ole nõrk, kui see vaid pikendaks protsessi. Millest soovitate alustada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kutsun teid vastuvõtule Tallinnasse TÜK Meestekliinikusse. Registreeruda saate meili teel aadressil meestekliinik@kliinikum.ee Nii on lihtsaim viis välja selgitada teie kaalutõusu põhjuseid ning panna paika edasine programm kaalu langetamiseks.
Parimatega, dr.Ehala