Kaalu langetamine 29.07.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Selline küsimus. Olen 189 cm pikk ja kaalun hetkel 97kg. Teen nädalas 5-6 korda trenni ning toitun vägagi tasakaalustatult, vahepeal on magus ka ikka lubatud. Olen suuremat sorti tüdruk ja enamus arvavad, et ma ei peaks kaalu pärast muretsema, kuna olen kogu aeg selline suurem olnud. Aga mida rohkem ma trenni teen, seda suuremaks kaal läheb? Kas see on tõesti sellepärast, et lihastemass on suurem rasva omast?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalik, et kaalu tõus on seotud lihasmassi kasvuga, kuid teid nägemata ei saa ma seda kindlalt väita. Soovitan teil oma menüü ja treeningprogrammi lasta üle vaadata, sest võimalik, et üks või teine asi vajab kohendamist kui tõepoolest soovite pisut kaalu kaotada. Kõrvaline teadja pilk paneb ehk tähele asju, millele ise tähelepanu ei oska pöörata. Eneseharimiseks võite lugeda saite toitumine.ee ja trimm.ee
Heade soovidega,
dr.Ehala