Mao-vähendus operatsioon 23.07.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
olen 37 a, 169 pikk ja 98 kg. Vererõhk 140/105. Olen pidanud erinevaid dieete, proovinud liikuda rohkem, aga suur NÄLG ei anna võimalust tervislikult-soovituslikult toituma hakata. Lisakilod tulid peale kolme lapse sünnitamist ja tundub võimatu jällle nn. järje peale saada. Püsivad liigesevalud, allergia, depressioon, unehäired ja pidev väsimus/laiskus on mind mõtlema pannud maovähendusoperatsioonile. Kui suured on mu võimalused sinna pääseda ja millised on ligikaudsed hinnad?
Ette tänades,
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikuse kohta (millal teha, kes teevad, jne) saate lugeda leheküljelt kergemaks.ee
Antud lõikust teostatakse siiski alates kehamassi indeksist(KMI) 40, teatud tingimustel KMI 35 juures. Operatsiooniga paralleelselt peab patsient aga ka ise oma eluviise muutma, et tehtud valik tõeliselt edukaks osutuks.
Heade soovidega, dr.Ehala